poniedziałek, 4 marca 2019

Podsumowanie lutego

Witajcie!

Najkrótszy miesiąc roku się skończył i nadszedł czas na jego podsumowanie. Jest to chyba moje pierwsze podsumowanie miesiąca w historii (nie pamiętam, żeby inne były), więc jestem strasznie podekscytowana! :) Tak naprawdę to taki krótki miesiąc, a stało się w nim tak wiele ciekawych rzeczy, że aż nie wiem, jak to wszystko podsumować...

~ 1 ~ 

Chyba zacznę od najważniejszego wydarzenia, a jest to mój powrót do pisania! Przez prawie rok nie napisałam nic. Nawet na studia nie było takiej potrzeby. Miałam dużo obowiązków, planów i nie byłam w stanie pisać (albo raczej się do tego zmotywować). Jednak czas mijał, a ja zatęskniłam. Pisanie to jest chyba jedyna rzecz, w której naprawdę czuję się dobra i spełniona. Gdy piszę, potrafię zapomnieć o całym świecie. Dlatego pewnie możecie sobie wyobrazić, jak po roku usiadłam i zaczęłam z prędkością światła stukać w klawisze mojego biednego laptopa. Niesamowite uczucie :) 

~ 2 ~

Drugą ważną sprawą odnośnie książek jest dla mnie niedawno wspomniane założenie bookstagrama. Nie byłam przekonana, ponieważ bez bicia przyznaję się, że media społecznościowe to nie moja bajka. Nie umiem się tam odnaleźć... Jednak teraz, gdy zaczęłam robić zdjęcia i je wstawiać, zaczynam się fantastycznie bawić i widzę moją przyszłość na Instagramie :) Moje zdjęcia możecie obejrzeć na pasku po lewo albo po prostu wpaść na moje konto – elfik_book. Zapraszam serdecznie! :)

~ 3 ~

W lutym przeczytałam 6 książek i jestem z siebie dumna, ponieważ miałam olbrzymią przerwę w czytaniu i tak naprawdę siedziałam tylko nad jakimiś naukowymi książkami czy artykułami. Te też lubię, jednak brakowało mi dobrej powieści :)

1) Wojenna burza – książka bardzo mnie wciągnęła i okazała się godna swoich poprzedniczek, choć nadal nie mogę przeżyć zakończenia. Powinno być inne! 

2) Kobiety, które zawładnęły Europą – niesamowita książka, która ukazuje, jak na przestrzeni lat kobiety osiągały potęgę i nie pozwoliły, by ich niższa pozycja odebrała im rodzinę, pasję i również władzę. Gorąco polecam fanom historii! 


3) Amerykańska królowa – okładka, która mną zawładnęła i zarazem jedna z najgorszych powieści, jakie czytałam w życiu. Już dawno nie spotkałam się z tak źle napisanym erotykiem. 


4) Skala Inteligencji Wechslera WAIS-R – no cóż... Musiałam ja przeczytać, żeby napisać raport zaliczający ćwiczenia. Książka była bardzo nudna,  przez co czuję się zawiedziona, ponieważ większość książek z psychologii pochłania mnie. Choć co jak co, ale przydatności nie można jej odmówić.

5) Wymazać siebie – jest to historia, która zszokowała mnie i bardzo poruszyła. Uważam, że każdy powinien ją przeczytać i zdać sobie sprawę, w jak łatwy sposób można skrzywdzić drugą osobę, tylko dlatego że jest trochę inna od społeczności. 


6) P.S. Wciąż cię kocham – przeurocza powieść, która momentami jest trochę naiwna, jednak ma w sobie wiele ciekawych spostrzeżeń i skłania do refleksji.


~ 4 ~ 

Odkąd jestem na studiach, jestem olbrzymią fanką kina i ogólnie oglądania filmów, więc tego w lutym też nie zabrakło. Obejrzałam przez ten czas aż 12 filmów i jestem sama zszokowana. Nie będę za bardzo Wam się na ten temat rozpisywać, ponieważ część (aż trzy) już zrecenzowałam, a pozostałe planuję.

3) Paddington 2
4) Narodziny gwiazdy
6) Niezwykła podróż Fakira, który utknął w szafie
7) Cudowny chłopak
8) Zabójcze maszyny
9) Zwyczajna przysługa
10) Bajecznie bogaci Azjaci
11) Gentleman z rewolwerem
12) Jak wytresować smoka 3

~ 5 ~

Poza tym chciałam Wam również przypomnieć o Przedwojennym konkursie literackim! Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :)


~ 6 ~

Chciałam Wam dać, że powstała gra przygodowo-platformowa oparta na literaturze Franza Kafki – Metamorphosis. Poniżej zwiastun gry :) 




~~~~~~~~~~

I tak oto kończę moje pierwsze podsumowanie! 

Pozdrawiam cieplutko,
Elfik

6 komentarzy:

  1. 6 dobry wynik - u mnie ostatnio słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że ponownie zaczęłaś pisać. Widać, że jesteś pełna nowej energii i motywacji. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tak źle z "Amerykańską królową"? A mam ją w planach. Chyba mimo to zaryzykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownego chłopaka jedynie czytałam, ale film mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik :) Super, że wróciłaś do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wynik, cieszę się, że wróciłaś do pisania. Nawet po takiej przerwie. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń