sobota, 9 marca 2019

Marcowy book haul!

Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę do Was z Book Haul! Pewnie wiecie, że za często go nie robię, ponieważ... Nie wiem czemu... :) Jednak teraz zdecydowałam się na pewną systematyczność. Od razu powiem Wam, że raczej nie będę pokazywać wszystkich moich najnowszych książek, dlatego że część posiadam w domu, a część w akademiku i ciężko będzie tak to zgrać, żeby wszystkie były w jednym miejscu, ale to nic. Postaram się, jak najlepiej przedstawić Wam moje najnowsze nabytki ♥ 
Książki, które zobaczycie dzisiaj trafiły do mnie już w roku 2019, więc większości jeszcze nie przeczytałam, ale zamierzam to jak najszybciej zrobić :)


Tak się przedstawiają i jestem z nich bardzo zadowolona, bardzo dumna i jeszcze bardziej podekscytowana :)


Od dołu: 

1) Dom w zgodzie z naturą Christine Liu – recenzja tej książki pojawi się na dniach. Byłam jej bardzo ciekawa i chciałam coś zmienić we własnym życiu, tymczasem otrzymałam coś całkowicie odmiennego. Co? Zobaczycie sami :) 
2) Paryska kochanka Catherine Hewitt – myślałam na początku, że to kolejny nudny romans na tle historycznych wydarzeń, jednak z opisu wynika, że to biografia niezwykłej i szokującej kobiety. Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać, ale jest już następna w kolejce 
3) Bikini Janusz Leon Wiśniewski – udało mi się kupić tę książkę na olbrzymiej promocji i tak naprawdę to mało o niej wiem, ale chcę wreszcie zapoznać się z tym autorem i mieć własne zdanie na temat jego twórczości.
4) Miłość oraz inne dysonanse Janusz Leon Wiśniewski, Irada Wownenko – historia tej książki jest dokładnie taka sama jak poprzedniej. Mam nadzieję, że dobrze zadecydowałam :)
6) Lawendowy pokój Nina George – i ta powieść należy do cyklu wielkich promocji, ale o niej marzyłam od dawna. W tej chwili wydaje się zapomniana, lecz pamiętam, jak prawie wszyscy rozpływali się nad nią. 
7) Maria Skłodowska-Curie Laurent Lemire – od dziecka podziwiam tę kobietę i jestem dumna, że to nasza rodaczka, ale ostatnio w ramach zajęć z Dziejów edukacji kobiet w Polsce miałam okazję lepiej poznać jej postać i zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę nic o niej nie wiem, dlatego zdecydowałam się na kupno tej biografii. 
8) Madame Pylinska i sekret Chopina Eric-Emmanuel Schmitt (recenzja) – ubóstwiam tego autora, więc strasznie chciałam mieć tę książkę. Okazała się cudowna: pełna refleksji, pięknych opisów i tego uroku, którym wiele lat temu Schmitt mnie oczarował. 



Od dołu:

9) Felix, Net i Nika oraz Koniec świata jaki znamy Rafał Kosik – jestem olbrzymią fanką tej serii, dlatego koniecznie muszę zapoznać się z najnowszą częścią jej i wrócić do moich starych, dobrych i tak naprawdę ukochanych bohaterów.
10) Wojenna burza Victoria Aveyard (recenzja) – jest to ostatnia część porywającego cyklu. Przyznam się, że całkowicie o niej zapomniałam, ale jak tylko zobaczyłam kolejny tom na półkach księgarni, to zapragnęłam dowiedzieć się, jak cała ta historia się zakończy. Książka okazała się dobra, jednak zakończeniem jestem strasznie zawiedziona :(
11) Ogień i kość Rachel A. Marks – właśnie dosłownie z godzinkę temu zaczęłam czytać tę książkę i jak na razie zapowiada się wyjątkowo dobrze, więc za chwilę i w najbliższych dniach będę zgłębiać jej tajemnicę. 
12) i 13) Diabeł Łańcucki część 1 i 2 Jacek Komuda – te powieści pochodzą z kolekcji Mistrzów Polskiej Fantastyki, którą z zapałem zbieram, choć przyznam się Wam, że jeszcze nie przeczytałam chyba żadnej, choć mam ich, jeśli się nie mylę, to trzydzieści. Wiem, strasznie głupio się do tego przyznać, ale jakoś zawsze odkładam na półkę, tworzy się ładny obrazek i zapominam. W tej chwili zastanawiam się nad wakacyjnym maratonem fantastyki. Może wtedy nadrobię :) 

Jak Wam się podobają moje najnowsze nabytki? Czytaliście albo chcecie przeczytać? Jaka jest Wasza opinia? :) 

Pozdrawiam cieplutko, 
Elfik

P.S. Przepraszam, że zdjęcia są rozmyte, jednak laptop nie chce ze mną współpracować i musiałam sporo się nakombinować, żeby jednak znalazły się tutaj. Ostatnio mam wrażenie, że sprzęt elektroniczny i blogger robią wszystko, bym nie publikowała innych rzeczy niż recenzje. Ale ja się nie poddam i będę z tym fatum walczyć! :) 

9 komentarzy:

  1. Widzę "Lawendowy pokój". Mam tę książkę od dawna w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam książkę Lawendowy pokój. Reszty nie znam, ale czekam na Twoje recenzje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. też prenumeruje Mistrzów Fantastyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie książką o Marii Składkowskiej i książką Emanuela Schmitta, również lubię tego autora :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super haul. Ja sama mam chęć sięgnąć po polską fantastykę, a u Ciebie widze Komudę, a także w kolejce czekają wszystkie części Czerwonej królowej :)

    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę piękne zdobycze. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobycze. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń