wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie grudnia :)

Witajcie! 

W grudniu było mnie mało i na moim blogu, i na Waszych. Jest mi z tego powodu przykro, ale niestety czasowo się nie wyrabiam. Dlatego bardzo się cieszę, że Was nad widzę u mnie. To niezwykle kochane ♥ 

Jednak żeby się za bardzo nie rozklejać, przechodzę do konkretów, bo grudzień pod względem czytelniczym i filmowym był wprost szalony :)

W grudniu przeczytałam 7 książek i muszę Wam powiedzieć, że jest to mój rekordowy wynik od wakacji. Zarazem zakończyłam wyzwanie 52 książki w rok, ale o tym w następnym moim poście :) 

1. Rozmerdane święta (ocena: 7/10; recenzja) – przeurocza książka, która ukazuje, czym jest miłość do  rodziny, partnera i zwierząt. A to wszystko ubrane w poświęcenie, zaangażowanie i radosną pasję. Idealna na święta. 









2. Świąteczne drzewko życzeń (ocena: 7/10; recenzja) – kolejna udana książka z cyklu świątecznych powieści. Przyniosła mi wiele różnorodnych emocji, które przypomniały mi, jak ważna jest rodzina. 










3. To Ty dotknęłaś duszy mej (ocena: 10/10) – jest to moje wierszowe odkrycie, które tak bardzo mnie oczarowało, że aż brak mi słów. Każdy, kto lubi czytać wiersze, powinien się z nią zapoznać. 








4. Podróż ludzi Księgi (ocena: 7/10) – jak sami widzicie i jak uległam wielkiej fali Olgi Tokarczuk (swoją drogą ma piękne imię i wcale tak nie twierdzę, bo mam tak samo na imię :)). Mimo że książka podobała mi się, to czuję się ciutkie zawiedziona. Ale dostałam kolejne jej książki pod choinkę, więc okaże się, jak to będzie dalej. 








5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny (ocena: 9/10) – nie wiem, czy w ogóle jest sens coś tu pisać. Po prostu kocham tę serię i za każdym razem, jak po raz kolejny zapoznaję się z nią, to jestem tak samo oczarowana i zaskoczona, że to nie tylko dziecięcy sentyment. 






6. Leonardo da Vinci. Zmartwychwstanie bogów (ocena: 4/10; recenzja) – chciałam dowiedzieć się jeszcze więcej o tej postaci, a niestety straciłam jedynie czas. Choć wydanie jest przepiękne :)









7. Harry Potter i Komnata Tajemnic (ocena: 8/10) – tutaj dalej kontynuuję swoją przygodę z moją ulubioną serią i nadal jestem zachwycona.











W grudniu obejrzałam aż 13 filmów, 4 filmy krótkometrażowe i 3 seriale. Oglądam zazwyczaj dużo produkcji filmowych, ale tutaj aż sama jestem zszokowana. Byłam wiele razy w kinie, obejrzałam długo oczekiwane seriale i wróciłam do filmów, które kocham. Postanowiłam ich nie opisywać tak dokładnie, gdyż z doświadczenia wiem, że jesteście najbardziej zainteresowani książkami i przy tym post byłby olbrzymi. Dlatego jeśli jesteście zainteresowani moją konkretną opinią, to pytajcie w komentarzach. Z olbrzymią przyjemnością z Wami porozmawiam :) 

1. Kraina Lodu II –  7/10
2. Piękny umysł – 9/10
3. Harry Potter i Kamień Filozoficzny – 7/10
4. Harry Potter i Komnata Tajemnic – 8/10
5. Harry Potter i Więzień Azkabanu – 8/10
6. Harry Potter i Czara Ognia – 7/10
7. Harry Potter i Zakon Feniksa – 6/10
8. Harry Potter i Książę Półkrwi – 6/10
9. Last Christmas – 6/10
10. K-PAX – 7/10
11. Czarne święta – 6/10
12. Świąteczny kalendarz – 4/10
13. Gwiezdne Wojny. Skywalker. Odrodzenie – 7/10
14. Gorączka lodu – 6/10
15. Kraina Lodu. Przygoda Olafa – 6/10
16. Niebieski parasol – 8/10
17. Okresowa rewolucja – 7/10
18. Wiedźmin (sezon 1) – 8/10
19. Opowieść wigilijna (sezon 1) – 10/10 ♥
20. Przyjaciele (sezon 2) – 8/10

Tutaj już jest koniec, więc chcę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

Elfik

14 komentarzy:

  1. Gratuluję tak dobrego grudniowego wyniku. Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście mocno zaczytanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny grudzień za Tobą :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyniku książkowego,jak i filmowo-serialowego. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluję serdecznie wyników i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. Lpszego od tego mijającego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie ^^ nie ty jedna dalej kochasz HP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przeczytanych książek jak i obejrzanych filmów. Ja chyba muszę sobie zapisywać na bieżąco co obejrzałam, aby też takie podsumowania sobie robić. ;)
    Buziaki. ;***

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      To całkiem ciekawe doświadczenie tak jeszcze raz spojrzeć na to, co się robiło przez ostatni miesiąc ;)

      Usuń