poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Podsumowanie miesiąca – lipiec

Witajcie!

Wiem, że znowu zabrakło mi trochę systematyczności, ale pewnie będzie już tak w każdym miesiącu i wszyscy musimy się z tym pogodzić, a w szczególności ja :) Tym razem wytłumaczę się po prostu wakacjami. W poprzednim tygodniu razem ze swoim chłopakiem odwiedziłam przepiękny Gdańsk i równie bajeczną Stegnę. Był to cudowny czas ♥

Ale nie przedłużając i tak pewnie długiego posta, przechodzę do sedna :) 

W lipcu przeczytałam pięć książek, co zazwyczaj mnie satysfakcjonuje, ale tym razem nie mam zajęć na uczelni, obowiązków, tylko czysty relaks, więc jestem troszkę zawiedziona.

1. Banda Czarnej Frotte. Skarpetki powracają! (recenzja; ocena: 8/10)


2. Władczyni mroku (recenzja; ocena: 7.5/10)


3. Pocałuj mnie wiosną (recenzja; ocena: 2/10)


4. Głodne Słońce. Dymiące Zwierciadło (recenzja; ocena: 8.5/10)


5. Ring Girl (recenzja; ocena: 6/10)


Jak sami widzicie pod względem samej treści, ten miesiąc był naprawdę dobry. Tylko jedna książka w ogóle nie przypadła mi do gustu i jest to Pocałuj mnie wiosną. Natomiast najbardziej spodobało mi się Głodne Słońce. Dymiące Zwierciadło.

Co do moich filmowych przeżyć to one były już naprawdę o wiele bardziej rozbudowane, ponieważ obejrzałam dziesięć filmów i dwa sezony serialu. 

1. Człowiek z bieguna (recenzja; ocena: 8/10)


2. Pokolenie P (recenzja; ocena: 6/10)


3. Wynajmij sobie chłopaka (recenzja; ocena: 5/10)


4. Łatwa dziewczyna (ocena: 4/10) 


 5. Było sobie kłamstwo (ocena: 9/10) 


6. Asteriks i Obeliks. Osiedla Bogów (ocena: 8/10)


7. Spider-Man: Daleko od domu (ocena: 8/10)


8. Facet na miarę (ocena: 5/10) 


9. Wakacje Mikołajka (ocena: 6/10) 


10. Król Lew (ocena: 7/10) 


11. Stranger Things (sezon 1; ocena: 6/10)


12. Stranger Things (sezon 2; ocena: 5/10)



Co do filmów w tym miesiącu mam bardzo mieszane odczucia. Na pewno najgorsza dla mnie była Łatwa dziewczyna. A do moich ulubionych filmów trafiło Było sobie kłamstwo

A jak Wasz lipiec? Pochwalcie się swoimi wynikami? :) 

Serdecznie pozdrawiam ♥ 
Elfik

10 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego miesiąca. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wybieram się na Króla Lwa. Czuję, że będę płakać, jak kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe :) Choć przyznam, że mnie jakiś tak bardzo nie wzruszył. To już nie to samo...

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik, brawo! Oglądasz więcej filmów niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od jakiegoś czasu jestem fanką nie tylko książek, ale i filmów :)

      Usuń
  4. "Wynajmij sobie chłopaka" to w mojej ocenie bardzo lekki i przyjemny film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć i tak jakoś bardzo nie wpadł mi w gust :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny miałaś miesiąc :) Ja przeczytałam 12 książek, ale za to miałam mniej czasu na oglądanie filmów czy seriali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To genialny wynik! Gratulacje :)
      Jak to lubię mówić: coś za coś. Ty postawiłaś na książki, ja tymczasem na filmy :D

      Usuń