piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie wyzwania "Najpierw czytam, później oglądam"

Witajcie!

Miałam już zrezygnować z prowadzenia wyzwania, ale pojawiła się Zaczytana oraz Katherine i stwierdziłam, że nie, jednak nie. Póki ktoś będzie brał udział w wyzwaniu, wyzwanie będzie trwać (do lipca). Od sierpnia mam zamiar na te pół roku stworzyć nowe wyzwanie. Może tym razem wyjdzie. Lecz nie do końca mam pomysł. Myślałam o czymś z humorem, ale sama nie wiem. Proszę Was o pomoc. Macie jakieś ciekawe pomysły na wyzwanie, które mogłybyśmy zrealizować na naszym blogu? Pod koniec maja pojawi się ankieta z pomysłami i wtedy zobaczę, jakie jest zainteresowanie i czym :) 

Elfik Book:

1. "Chrzest ognia" – Andrzej Sapkowski

2. "Nawałnica mieczy: Krew i złoto" – George R.R. Martin

Katherine Parker:

1. "Duff. Ta brzydka i gruba" – Kody Keplinger

Zaczytana:

1. "Gwiazd naszych wina" - John Green

Pozdrawiamy,
Elfik i Healy


Moje motto życiowe ~ Elfik


6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa kolejnego wyzwania, które wymyślisz. Być może sama wezmę w nim udzial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam absolutnie żadnego pomysłu na wyzwanie, ale z chęcią bym wzięła w jakimś udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wkradł się mały błąd. Też zgłosiłam jedną pozycję do wyzwania w kwietniu. Najwyraźniej dodałam je tam gdzie nie miała być dodana. Informuję więc tutaj. Przepraszam za problemy :D

    "DUFF. Ta brzydka i gruba" Kody Keplinger
    http://about-katherine.blogspot.com/2015/04/38-duff-ta-brzydka-i-gruba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ja przegapiłam :) Jeśli tak to przepraszam. Już dodaję i moja nadzieja jest coraz większa :D

      Usuń
    2. Tak dla pewności, gdzie zostawiać linki do książek do wyzwania?

      Usuń
    3. W zakładce "Wyzwanie autorskie" http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/wyzwanie-autorskie.html ;)

      Usuń