piątek, 17 października 2014

Konkurs z Sallą Simukką

Konkurs z Wydawnictwem YA!  

I oto nadszedł czas na kolejny konkurs, który tym razem będzie wymagał większej pracy. :) 
Ale książki, które możecie wygrać jak najbardziej zasługują na takie traktowanie. Nie zawsze można zdobyć 2 części Światowego Bestselleru. A są to powieści pani Salli Simukki '' Czerwone jak Krew '' oraz '' Białe jak Śnieg '' ! :) 


Regulamin : 

  1. Organizatorem konkursu są właścicielki bloga: Elfik Book, Healy Room oraz Wydawnictwo YA!
  2. Fundatorem nagród jest Wydawnictwo YA!
  3. Nagrodą są powieści Salli Simukki: ''Czerwone jak Krew'' i ''Białe jak Śnieg''.
  4. Zwycięzca otrzyma dwa powyższe egzemplarze.
  5. Konkurs wygra osoba, która najlepiej poradzi sobie z wykonaniem poniższego zadania.
  6.  Konkurs trwa od 17 października do 25 października do godziny 23:59.
  7. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w przeciągu tygodnia.
  8. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest odpowiedzenie na konkursowe pytanie.
  9.  Ze zwycięzcą skontaktujemy się drogą mailową. Na odpowiedź czekamy tydzień. Jeśli zwycięzca nie odpowie w przeciągu tego czasu wybierzemy innego zwycięzcę. 
  10.  Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest udostępnienie tego postu na swym Facebooku i koncie google+ lub umieszczenie baneru na swym blogu.  
     Przykład Zgłoszenia: 
Nick:
E-mail:

Zadanie konkursowe: 

Opisz fikcyjną lub prawdziwą przygodę kryminalną ze sobą w roli głównej. 

Prace należy wysyłać na e-mail : lustrzana.nadzieja@op.pl

Powodzenia !



21 komentarzy:

  1. O jak żaluję, że nie mam czasu na opisowe zadania konkursowe ;< ale cóż, innym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, a jak nie mam konta google+? to nie mogę brać udziału w konkursie?
    (nawet nie umiem wybrać profilu i piszę anonimowo)
    pozdrawiam
    gosia h-m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz tylko musisz udostępnić post na Facebooku. :)

      Usuń
    2. aaa, super, z fb sobie radzę :)
      jeszcze tylko ta historia :)

      pozdrawiam
      gosia h-m

      Usuń
  3. A co jeśli ktoś fb nie ma?
    Tak, żyję i mam się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaki fajny konkurs *o* Ale niestety chyba nie będę miała czasu na napisanie czegokolwiek :(

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jak zrobić, żeby litery w linkach rozsuwały się tak, jak na Waszym blogu? c:

      Usuń
    2. To zależy od szablonu :) Miałyśmy już tak automatycznie ;)

      Usuń
  5. Co za fail xD Źle przeczytałam i myślałam, że konkurs był do wczoraj, a nie od wczoraj... xD
    No to w takim razie postaram się coś napisać! Tylko hmm... Tydzień to troszkę mało przy ilości czasu jaką mam... Ale postaram się! :D A nuż się uda :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca napisana od razu po przeczytaniu postu :p
    I już wysłana, oczywiście. Gorąco pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę. Tak, bardzo ambitnie. Ale pytanie mam - mam linka do was w pasku na blogu, banner mi się zwyczajnie nie mieści bo nie chcę bałaganu - wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i świetnie, tylko coś czuję że się nie wrobię bo jestem w lesie jeszcze, tydzień to nieco mało </3

      Usuń
  8. Nick: Oblicza Rozy
    E-mail: obliczarozy@wp.pl
    Zgłoszenie wysłane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mari7895
    e-mail: marika.knapp@gimnazjum1-gostyn.edu.pl

    Praca wysłana.
    Pozdrawiam

    opowiadaniebyjasminelovelace.blogspot.com - baner.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nick: Burggrave
    E-mail: Lily_P@wp.pl

    Udostępnione tutaj: https://www.facebook.com/rudymioczami plus na moim blogu jest po prawej link, http://rudymi-oczami.blogspot.com

    Praca mam nadzieję wysłana, bo mam spore problemy z internetem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nick: mejaczek
    e-mail: katarzyna_gnacikowska@o2.pl
    Udostępniłam na fb Katarzyna Gnacikowska
    a na blogu: http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Nick: Zjadam Skarpety
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Baner znajduje się na stronie: odurzonaksiazkami.blogspot.com w zakładce Konkursy u znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    Nick: ola2998
    E-mail: ola291998@wp.pl
    baner: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004229057006

    OdpowiedzUsuń