środa, 16 kwietnia 2014

Numerologia

dzisiaj z nudów postanowiłam dowiedzieć się co oznacza moje imię. byłam bardzo ciekawa, bo jest ono rzadko spotykane. po jakimś czasie szukania udało mi się odnaleźć wyśmienitą stronę gdzie każdy odnajdzie swoje imię. no, więc dowiedziałam się , że moje imię oznacza :

To twórca na dużą skalę. Ma duże zdolności i umie je wykorzystać. Cechuje inteligencja i duża wyobraźnia.
Działa poprzez podświadomość, często intuicyjnie potrafi odnaleźć rozwiązanie problemów.
Cechuje otwartość na potrzeby innych. Chętnie udziela pomocy i wszyscy mogą na nią liczyć w potrzebie.
Cechuje się odpowiedzialnością i lojalnością wobec rodziny i przyjaciół. To osoba godna zaufania.
Szuka ciągłego zagrożenia - tam gdzie go nie zauważa, automatycznie wyobraża je sobie.
Zależy jej na sumiennej pracy w grupie i dobrze współpracuje z innymi.
Może mieć fobie i poczucie zagrożenia – potrafi uciekać lub atakować w obliczu niebezpieczeństwa.
Daje wiarę innym i potrafi sprawiedliwie wydawać wyroki.
 Zalety : twórczość, inteligencja, wyobraźnia, otwartość, intuicja, odpowiedzialność, lojalność, sumienność.
Wady :  fobie, poczucie zagrożenia, marzycielstwo,

hahah, z połową z tego się zgodzę, a drugą uważam za kłamstwo. fajnie jest się dowiedzieć co powinno nas cechować według numerologi. to bardzo ciekawe. :) dlatego zapraszam tutaj, jeśli chcecie poznać co oznaczają Wasze imiona. :)
http://www.imiona.info/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz