wtorek, 24 października 2017

Już nadchodzą! Dachołazy!



Nadeszła jesień, a razem z nią niezwykła premiera, na którą czeka prawie każdy czytelnik!

Sophie jako bardzo małe dziecko przeżyła zatonięcie statku. Udało się jej wyjść cało z katastrofy, tylko dlatego że ktoś włożył ją do futerału na wiolonczelę. Z opresji ratuje ją szalony naukowiec, który dotychczas nigdy nie miał zbyt dużej styczności z dziećmi. Jednak jest on bardzo dobrym człowiekiem i postanawia zapewnić jej dom oraz podarować własne serce. Nie chce oddawać dziewczynki do sierocińca, więc przez lata ukazuje jej własne spojrzenie na świat, które jest dość nietypowe. Dzięki temu Sophie wierzy w jedno wspomnienie, które miało miejsce podczas katastrofy. Czy ten jeden fakt może zmienić całe jej życie?

Tak, tak, dobrze słyszeliście – to już jutro premiera Dachołazów!

25 listopada 2017

Tymczasem zachęcam Was do przeczytania recenzji [LINK] i myślę, że do zapoznania się z książką :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo zacheciłaś mnie do sięgnięcia po tę książkę. Będę na nią polować.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ta powieść mnie nie kusi. Może tytuł, może fabuła - coś mi nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw: książka i kubek na herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że sięgnę po tą książkę, bardzo podoba mi się motyw samych dachołazów :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń