piątek, 29 sierpnia 2014

holidays

hej, hej, hej ! :)
przepraszam wszystkich za moją nieobecność, ale wyjechałam za granicę, a tam niestety nie miałam dostępu do internetu. :(
no chyba, że złapałam jakieś wifi na 5 min. :)
niedługo nadrobię wszystkie moje zaległości w komentowaniu jak i publikowaniu recenzji. :) 
ale na wyjeździe nie leniuchowałam. :) ( w pewnym sensie )
mam za sobą aż 3 przeczytane książki, więc napewno będę miała dość sporo roboty. :)
no więc jeszcze raz przepraszam. :(
ale mam zdjęcia. :)
i poniżej będziecie mogli podziwiać piękny krajobraz Chorwacji :)

w drodze także zahaczyliśmy o Czechy, Austrię oraz Słowenię. :)
i stwierdziłam, że zamieszkam w Czechach. ^^
krajobraz powalający.
w okół same góry i lasy.
i kolorowe chatki żywcem wyrwane z Hobbita. :)
cudo.
niestety nie mam za dużo powalających zdjęć Czech.
wiecie jak to jest.
robienie zdjęć przez okno samochodu przy szybkim tempie, wcale nie jest ' estetyczne '.
ale jednak coś tam jest. :)



 
Nawet nie widzę sensu, żeby tu je wstawiać, bo jak widać wszystkie są naprawdę słabe. :(

Austrii niestety za bardzo nie widziałam, ponieważ akurat w obie strony jechaliśmy przez nią w nocy. :( no niestety.

Co do Słowenii - równie piękny kraj jak Czechy.
Rozciągające się kilometrami pola kukurydzy i wielkie góry spowite mgłą. :)
Drugie z kolei cudo. :)



No i Chorwacja. Piękny, piękny, piękny kraj.
Ale nie mogłabym tam zamieszkać.
Po jakimś czasie wszystko zrobiło się takie nużące.
A jej obywatele powoli zaczynali mnie denerwować. :/
Bynajmniej, jeśli chcecie pojeść giga, tanie lody wykonane z prawdziwego mleka, zobaczyć najprawdziwsze palmy oraz zafundować stopom masaż na kamienistych plażach - musiecie tam pojechać. :)
Jednak kiedy nie chcecie zasmakować niezwykle słonej wody ''wypalającej'' oczy, miliona krabów, ośmiornic, żółwi i nie wiadomo czego jeszcze - wiedzcie, że to nie jest miejsce dla Was. :)
Tylko strzeżcie się, bo niestety trzeba zaakceptować cały pakiet. :)
Ale jednak każdy znajdzie coś dla siebie. :)
Chorwacja to napewno kraj i dla miłośników gór, i dla miłośników morza. :)







Mimo wszystko wszystkim życzę takiej przygody. :)

15 komentarzy:

  1. też mogłabym zamieszkać w Czechach :D Uwielbiam tam jeździć. Widzę więc że miałaś bardzo udane wakacje tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie *-*
    Jak ja kocham Czechy. Byłam dwa razy i po prostu to najlepszy kraj na świecie. Tam jest wszystko, co kocham. Uwielbiam ♥
    No a do Chorwacji kiedyś pojadę... Przynajmniej taką mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja chyba też zamieszkam w Czechach! Proszę, staraj się używać mniej emotikonów, bo to jest irytujące, jak po każdym zdaniu postawiona jest buźka. :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wakacje. :)
    Też bardzo mi się podobają Czechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki piękne :D W żadnym z tych krajó nie byłam, także zazdroszczę takiej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah... namiastka wspomnień z wakacji na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wycieczka, cudowne widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zakochałam się w Czechach :) Zazdroszczę wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że w tym roku miałam podobną wycieczkę z tym że do Włoch. Także mijaliśmy te same państwa, ale dla mnie najbardziej interesująca była Austria :)) Po prostu bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Za czasów studenckich byłam w Chorwacji. Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej to miałaś cudowne wakacje! Zazdroszczę wypoczynku w Chorwacji. Czekam na następne Twoje recenzje :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam góry :)W tym roku byłam w Bieszczadach, pojechaliśmy też zobaczyć Węgry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne widoki :) Chciałabym kiedyś pojechać do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń