środa, 27 lutego 2019

Garść informacji :)

Witajcie!

Mam kilka informacji, które chcę Wam przekazać, a dokładnie dwie i jedno pytanie :) Żeby się za bardzo nie rozpisywać (w końcu od tego są recenzje), to od razu przechodzę do rzeczy.

Instagram

Od niedawna zaczęłam systematycznie prowadzić instagrama książkowego. Wcześniej miałam już jakieś próby, jednak były one raczej ze słabym efektem i pod względem jakości zdjęć, i pod względem częstotliwości. Teraz wszystko się zmienia i biorę się na poważnie za to. Obiecuję Wam, że włożę w to całą swoją duszę :) Możecie mi wierzyć!
Dlatego oficjalnie zapraszam Was do obserwowania mojego konta, jeśli Wam się spodoba :)

elfik_book [LINK]

Przykłady zdjęć znajdziecie na pasku po lewo. Na razie nie ma ich jeszcze dużo, ale w przyszłości będzie o wiele więcej :)

Przedwojenny konkurs literacki – II edycja


Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w Przedwojennym konkursie literackim! :) Jest to konkurs, który daje wiele możliwości wykazania się kreatywnością, dobrym stylem oraz spełnienia marzeń o pisaniu. 
Celem konkursu jest między inni odtworzenie pamięci o przedwojennych, polskich artystach, co według mnie jest wspaniałym pomysłem. Więcej o konkursie opowiem Wam jeszcze w oddzielnym poście.

[LINK


Zapytanie

Jak pewnie w większości wiecie, na blogu skupiam się przede wszystkim na recenzjach książek i filmów. Chciałam Was zapytać, czy taka forma Wam odpowiada? Czy macie jakieś ciekawe pomysły, jak mogłabym ubarwić treści na blogu (nie wiem, jakieś book haul, TBRy)? Albo po prostu czy czegoś konkretnego ode mnie wymagacie :)

Byłabym bardzo wdzięczna podzieleniem się własną opinią i spostrzeżeniami :) Wiem, co ja lubię robić i czego oczekuję po blogach, które czytam. Jednak prowadząc lustrzaną nadzieję, chciałabym wiedzieć, jak Wy to wszystko widzicie. Wtedy postaram się odpowiednio dostosować (w miarę moich możliwości) :)


PS: Wybaczcie, że ten post tak chaotycznie wygląda, ale niestety ostatnio blogger mnie nie lubi i nie chce współpracować :( 


Pozdrawiam serdecznie,
Elfik

1 komentarz: