sobota, 29 lutego 2020

WYNIKI rozdania z "Żelaznymi Werblami" Tomasza Sadowskiego

Witajcie!

Pora ogłosić osobę, które dzięki swojej kreatywności oraz ciekawym przemyśleniom, stanie się zwycięzcą rozdania!


Za każdym razem, gdy muszę wybrać zwycięzcę, jest to dla mnie szokujące zadanie. Dzieje się tak, ponieważ podchodzicie do pytania z tak różnych stron, których w ogóle się nie spodziewałam, że jestem zachwycona różnorodnością odpowiedzi. 
Tym razem też tak było, dlatego było bardzo ciężko wybrać osobę, która odpowiedziała w najbardziej adekwatny sposób. 
Po naprawdę długich przemyśleniach zdecydowałam się nagrodzić osobę, która wykorzystała w zaskakujący sposób swoją kreatywność, spełniła marzenia czytelników oraz zarazem znalazła rozwiązanie istotnego problemu dla naszej planety. Jestem pod wrażeniem. A o kim mowa?

O Magdzie!


Gratuluje zwyciężczyni i bardzo dziękuję wszystkim osobom za wzięcie udziału w tym rozdaniu! Byłam naprawdę zachwycona Waszymi odpowiedziami ♥

Dziękuję również autorowi książki – Tomaszowi Sadowskiemu :)

Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam
Elfik

2 komentarze: