wtorek, 5 kwietnia 2016

Powrót Liebstera!



Witajcie! 

Jak widzicie zostałam nominowana do Liebster Award :) Minęło już sporo czasu, odkąd brałam w nim udział, ale czemu nie powrócić do niego... Za nominację dziękuję bardzo Wiktorowi Buremu :)

Oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Miewasz "kace książkowe"? Jak sobie z nimi radzisz?

Oczywiście, że mam i to dość często. Najczęściej po prostu same przechodzą, a jeśli nie to słucham jeszcze więcej muzyki niż zwykle oraz czytam wnikliwie recenzje innych. Wtedy jest mi przykro, że nie przeczytałam jeszcze danej książki, a marnuję czas na nic nie robienie... :P

2. Bywa tak, że zmuszasz się do czytania?

Tak, ale nie jest to typowe zmuszanie, że muszę i koniec. Tylko jak jest na przykład nieciekawa książka, czy jakaś lektura, to obiecuję sobie, że nie odłożę jej póki nie przeczytam dziesięciu stron i wtedy najczęściej okazuje się, że się wciągnęłam :) 

3. Twoja ulubiona lektura szkolna.

Hmmm... Dość trudny wybór, bo lubię wiele lektur, jednak najbardziej "Małego Księcia" i "Zbrodnię i karę".

4. Umysł ścisły czy humanista?

Stanowczo umysł ścisły. Bez matematyki i chemii moje życie nie miałoby sensu ;)

5. Najpiękniejsze miejsce, jakie miałaś okazję odwiedzić.

Nie mam najmniejszego pojęcia. Dużo nie podróżuję, ale w swoim życiu widziałam niesamowicie wiele pięknych miejsc, dlatego może powiem, że łąka koło domu mojej babci. 

6. Czytasz w komunikacji miejskiej?

Trudno powiedzieć, bo w moim małym mieście takowej nie ma, a jak jestem w większym to raczej z przyjaciółmi, ale myślę, że jakbym miała możliwość, na pewno bym to robiła :D 

7. Jak ludzie reagują na Twoją pasję do literatury?

To zalezy od ludzi. Najczęściej są zaciekawieni, a gdy mnie lepiej poznają, gdy zaczynam coś mówić o książkach, o blogu przewracają oczami :) 

8. Bywasz na targach książki?

Jeszcze nigdy nie byłam, ale od dawna się wybieram. 

9. Słuchasz muzyki podczas czytania?

Zdarza mi się to sporadycznie. Należę do ludzi, którzy doceniają piękno literatury i muzyki całkowicie oddzielnie.  

10. Rzecz, która Cię najbardziej denerwuje u innych osób.

Zbyt szybka ocena innych. Ludzie po jednym wydarzeniu, nieodpowiednim zachowaniu potrafią ocenić już człowieka, nie dając mu szansy. Dla mnie jest oczywiste, że każdego od pierwszej chwili oceniamy, bo taka jest nasza natura i nad tą częścią prawie wcale nie jesteśmy w stanie zapanować, ale mnie irytuje, że ludzie trzymają się tej pierwszej chwil, jakby nic innego się nie liczyło...

11. Co cię motywuje do działania?

Zastanawiam się nad tym od dziecka... :P

Nominuję wszystkich chętnych :) 

Moje pytania:
1. Kim jesteś?
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie  z dzieciństwa? 
3. Co sądzisz o ebookach?
4. Dlaczego czytasz?
5. Chciałeś kiedykolwiek napisać książkę? Jeśli tak to jaki gatunek?
6. Lubisz dzieci?
7. Potrzebujesz dużo czasu na podjęcie decyzji?
8. Czym jest dla ciebie muzyka?
9. Wierzysz w życie na innych planetach?
10. Chciałbyś się nauczyć tańczyć samby, jeśli nie umiesz?
11. Co powiesz osobie, której chcesz pomóc?

Zapraszam do brania udziały w zabawie :)

Pozdrawiam serdecznie,
Elfik 

5 komentarzy:

  1. A ja zazwyczaj nie potrafię sobie z książkowymi kacami poradzić, strasznie mnie męczą :D Zbrodnia i kara <3
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały Książę to bez wątpienia świetna lektura szkolna <3
    A jeżeli chodzi o targi, to polecam, byłam 2 razy i uważam, że to genialna impreza :3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jeszcze nie byłam na Targach, a wybieram się już od bardzo długiego czasu... ;) A "Zbrodnia i kara" to także jedna z moich ulubionych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czytam w komunikacji miejskiej. Nie mogę się wtedy skupić na książce. Wszystko mnie rozprasza ;) "Mały książę" to świetna lektura, ale moją ulubiona pozostanie "Zbrodnia i kara".
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nigdy nie przepadałam za "Małym Księciem" :)

    OdpowiedzUsuń